Tilläg till söndag och idag

HAHA måste också tillägga att när jag var i Gävle i söndags. Så kom det fram 2 (!) stycken personer på H&M och frågade om jag jobbade där när jag kollade på kläder. Sjukt kul faktiskt. Men jobbigt pinsamt också. Ena tanten frågade typ 
- hej ursäkta jobbar du här ?
- jag - eh näe? det gör jag inte
- Hon - jaha så du är och kollar på kläder?
- jag - a precis.

Sen andra gången var det en gubbe.
Antagligen var det för att jag hade tagit av mig jackan och inte hade handväska men endå. Pinsamt kul.

Sen idag kom det fram en gubbe ( sunkig eller hur man ska uttrycka sig fint, kanske alkohol påverkad? ) och började prata med oss bara för att jag råkade få ögonkontakt med honom i 1 sek. Det var bara jobbigt. Vela inte be honom gå heller ifall han skulle bli arg. Jag hade ju faktiskt Adrian med. Kanske fjantigt men det kändes bäst att vara trevlig och hoppas på att han tröttnade.

Det verkade som att han raggade. För innan vi "blev av" med honom sa han typ " ja jag kan ju vara ofärskämd och säga att alla kviinnor är snygga. Jag brukar vara blyg annars i vanliga fall " Sen gick vi bara. PINSAMT

Mickan räddade situationen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0