suck

Har inget speciellt att skriva nu heller. Inte igentligen. Jag är skit trött, och Adrian sover sedan flera timmar tillbaka så har jag otur så kommer han att vara vaken halva natten. Är det riktigt illa gnäller han också. ROLIGT. näeva.

Jag har också världens jävla hög med läxa på sängen. Började på men blev inte klar.

Det 3:dje är nog att rummet ser ut som något äckligt. Det är kaos. Och det har det blivit på bara 3 dagar. Tur att det bara är i sovrummet denna gång och inte i alla 3. Ska nog se till att fixa det i morgon.

Det enda vettiga jag har gjort i dag. Är att ha träffat Emelie och Linnea sen har jag städat min garderob. Det är dags att fylla på med nya grejjer. Inget ser så bra ut längre. Inte på mig iaf. Sen har jag ju börjat på lite läxa.

Nu ska jag pilla klart det sista innan Adrian vaknar så att jag kan lägga mig direkt efter.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Japp, det ska bli Halloweenfest hemma hos mig den 31/10 :) Sugen på att komma? Kram!

2009-10-20 @ 16:48:13
URL: http://simplyseraphim.blogspot.com/
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Hihi tack :D Eran son är ju super söööt!

2009-10-20 @ 22:23:56
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0