Sovmorgon

Jag har redan faila. Skulle sluta med dricka i dag. Men nu när Pierre ringde och sa att han skulle iväg och handla så kunde jag inte låta bli att beställa hem en dricka endå.

Ja idag har vi inte gjort någonting alls. Helt allvarligt. Jag och Adrian gick och la och igen efter att Pierre åkt vid 10.20. Båda somnade och vaknade typ någon gång vid 1-2 för att Linnea ringde. Pratade med henne i typ en timme sen ringde Emelie och Pierre.

Adrian sötnos sover fortfarande. Hade tänkt byta på honom när jag trodde han vaknade med nejdå. Får hoppas på att han är vaken några timmar sen ikväll annars får jag inte sova något i natt :O Han blir så gnällig ibland.

Sitter just nu och väntar på att det ska ramla in lite folk. Emelie och Pierre. Ska plocka lite här inne sen. Jag städade inte i helgen och nu ser det helvete ut.

Sen ikväll ska jag kolla på "sveriges fulaste hem" sen  blir det nog att sova. Är fortfarande trött. Måste plugga också SUCK.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0