Snabb blogg

Skriver lite fort här eftersom min pärla kommer vakna och vilja ha mat när som hellst.

Det blev iaf inte mat och film hos Rebecka och Patrik i kväll utan det blev bowling.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Tittade förbi hos Emelie och satt där ett tag. Vid 18.00 blev det mat. Wook som Rebecka kom och lagade. Smakade toppen (:(: Efter maten följde jag med henne och skjutsade Patrik, Mikael och klas ut till skogen.

Åkte som sagt och bowlade ikväll. Det gick ganska bra, och prisen jag fick betala för att ha kommit på toppen platser båda gångerna var min länge utsparade nagel. En trevlig kväll har det varit iaf.

Nu vaknar min bebis och vill äta. Godnatt

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0