sjuk

ush när jag är sjuk. Då blir jag så himla vek, jag hatar verkligen att vara sjuk. Jag tror jag har feber, jag har ont i huvudet och frossa/svettningar.Det var inte så jag planerade slutet på lovet. Har verkligen inte tid heller, skaskriva läxa, städa och fixa annat smått roligt som kommer upp.

Inatt sov Adrian skapligt bra igen. Men jag somnade utan att mata honom i går. Så vid 02.45 ung. när jag skulle mata honom värkte det i bröstet. Det känns som att jag har fått en smocka på båda tuttarna. :(

Imorse spydde han också ner hela min mage och hela sängen på min sida. Jag som bytte lakan i går. Han spydde också ner mitt täcke ;p. Det enda possitiva med det var att han somnade om så att jag fick sova till typ 11.00.

Då fick jag sms av Emelie, det var ju meningen att vi skulle göra läxa och äta frukost innan jag och Pierre skulle till soc för att skriva på faderskapspappren.

Efter det kom mamma och hämtade upp oss. Vi skjutsade hem Pierre och sen drog vi och fika i Rengsjö. Därefter åkte jag hem. Matate killen och sen la jag mig för att sova bort frossan och huvudvärken. När jag vaknade vela Adrian ha mat igen och jag var lök.

Ikväll ska jag plugga,sova och städa lite. Nu ska jag käka.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0