last night

Igår hände det faktiskt saker. Klev upp tidigt och började städa badrummet. Adrian cch Pierre låg kvar i sängen och jäste hur länge som hellst. När dom väl klev upp badade vi våran hjärtis sen blev det att vi hoppade in i ´duchen.

Vid typ 12.30 tiden kanske det var fick vi främmande. Det främmande hade också med sig fina presenter till Adrian. En blårandig mjukisdräkt och 2st mössor (:(: Dom stannade till typ 14.00 och då blev det lite bråttom.
För jag och Pierre var bjuden på middag hemma hos min mor. Ohc hon skulle hämta oss klockan 14.30l

SOm tur var kom hon senare annars hade vi inte hunnit. Inte jag iaf. Så åkte vi hem dit och fikade. Görans syster var där med. Efter fikat började jag må ap illa. Men det gick över till maten.

Efteråt vid 18.30 eller så skjutsade mmma hem oss samtidigt som hon skjutsade Görans syster till klassfesten som hon skulle på. Nu när vi kom hem hade vi igentligen bara planerat att ta det lugnt och så .

Men vid 20.00 ringer Rebecka, Pierres syster och frågar om vi vill kolla på film med dom hemma hos Elin. Så vi åkte tid och blev där till halv 11 typ. När vi kom hem den gången gick jag och la mig. Somnade hos Elin en sväng med.

Idag ska vi till Gävle en sväng och kika. Åker om några timmar. Adrian vela ha mat och ny blöja så jag fick inte sova tills  klockan skulle ringa. Jag kommer somna i bilen.

Tack folket för en mysig och trevlig Lörag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0