lång dag, långt inlägg

Klev upp utvilad i morse som sagt. Vi gjorde oss i ordning och sen satte jag mig här. För att vara riktigt säker på vilken tid vi hade på BVC så kollade jag i boken. Och självklart var det INTE den tiden jag trodde. Utan det var 11.30 . Vilken tur att jag kollade liksom.


Åkte bil ner eftersom jag är så jävla seg. Kunde inte slita mig ifrån datan. Så jag var osminkad och halvklädd klockan 5 i 11. Det tar iaf en halvtimme att gå. Och då hade jag inte klätt Adrian för utomhus och inte fixat upp vagnen


Kom iaf 10 min sent för att jag är segast. Det är sämst. Adrian har iaf växt skapligt mycket sen sist ^^ Nu väger han 4000g. Ungefär precis och är 52.6 lång (: han blir såååååå stoooooor. MIN HJÄRTIS. Fick också sånna där AD droppar som han ska börja med när han blir 1 månad. Som han också ska ha varje dag. 5 Droppar tills han blir 2 år.


Efter besöket drog jag till skolan för att möta upp Linnea. Träffade Hanna och Annso som kikade på Adrian. Dom gillade honom (: Vi drog till stan efter och kikade i affärer typ skitlänge. Hittade mycket men köpte inget. Beslutsångest. Kan inte köpa saker till mig utan att känna att jag slösar. Kan iaf inte köpa mycket.

Sen träffade vi Mickan och kollade i samma äffärer typ en 3:dje gång. Samma saker fortfarande. ;) Linnea drog hem och jag och Mickan drog och fikade på Krokanen. När vi fikat klart blev killen hungrig så det var bara att mata honom (:

När klockan närmade sig 16.00 var det dax att gå till skolan och möta upp Pierre, då skildes jag och Mickan åt. Hon skulle hem med bussen. Drog till skolan och satt en liten stund. Pierre kom och vi skyndade oss till bussen.

Sen har det inte hänt så mycket hemma. Mickan kom och hälsade på innan hon skulle till Emelie. Mys det (: och så kom Johanna med Linneas leggins som jag skulle låna. Veronika, Patrik och Rebecka kom också för att kika på Adrian.

Han verkar vara en omtyckt liten grabb. Pratade och hade det trevligt. Åkte en snabbis vid 20.00 och köpte min hårgärg på Ica supermarket. Det är läge att färga håret nu innan skolfoto på fredag. JAG LÄNGTAR. Vill bli av med äckelfärgen. Stannade också på MAX innan vi åkte hem.

Kvällen avslutas med Desperate Housewifes med sällskap av Robin och Adrian. Ovanligt utan brudarna. Dom var saknade. Men avsnittet var bra endå.

Nu ska jag hjälpa Pierre raka sitt huvud och sen mata knytet när han vaknar. Hoppas ni orkar läsa mitt ovanligt långa inlägg.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0