In schoool

Sitter på skolan nu. Skit tråkigt, jag har verkligen ingenting att göra. Får ju inte gå på lektion heller eftersom att jag har Adrian med mig. Jag kan heller inte gå speciellt långt då jag har Adrian i bilbarnstolen. Den är skit tung och otymlig som bara den.

Väntar på att Pierre ska sluta. Och det gör han klockan 15.00. Funderar på att dissa det och ringa och fråga om skjuts. Hem och göra lite läxa kanske. Ta en dusch och en kopp blåbärs te.

Ush jag har tråkigt och jag saknar Pierre.

Ja föresten, det jag åkte till skolan för att göra från början var att beställa STUDENTMÖSSA. Nu hopps jag verkligen att jag klarar det här annars kommer min studentmössa ständigt påminna mig om hur jag faila. Den kommer också påminna mig om hur mycket pengar jag la ner på den i onödan. Om jag inte lyckas med skolan det här året. 

Men jag har iaf kommit i gång med alla restuppgifter. Och antagligen måste jag hit i morgon för genomgång av ett stort prov som vi ska ha på Fredag. På 4 timmar.

Nu får jag skjuts av Wezlan. Pierre jag möter dig i morgon ist. När jag har barnvagn.

PUSS


Kommentarer
Postat av: kicki

Tjena tjejen, klart du klarar skolan och får användning av mössan, hör av dig om du behöver hjälp på fredag. kramar mamma

2009-10-21 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0