God eftermiddag ellernå

Fan jag hatar när inläggen försvinner. PISSAPA >:@  Jag som hade skrivit skitmycket.

Nu känns det ju inte alls lika kul att skriva om allt.
Ja idag ska jag iaf

-Måla naglarna

-Ducha raka benen

-Plocka här ( som vanligt )

-Färga håret.

-Tvätta Adrians mysfäll och leggins.

-Testa ut kläder till skotfoto.

Sen när Pierre kommer hem om typ 2½ timme hoppas jag på att vi ska kika klart på " I love you man " som vi började på i går kväll. Den började sjukt roligt iaf (:  Pierre sa att den var skoj och att han skrattade jätte mycket filket han inte alls brukar göra när han kollar på film.

Det är tråkigt samtidigt som det är helt underbart att Adrian växer på sig och blir större. ( och äldre såklart ) Det tråkiga i det är att han växer ur sina fina kläder så fort. Vi har fått hur mycket kläder som hellst i stl 50 till honom.  Man vill ju liksom hinna använda det några gånger iaf. Jag som tyckte han växte ur stl 46 nyss. Och nu är det stl 50 på tur. Blir till att byta kläder stup i kvarten på honom då 8-). Det underbara i att han växer är ju självklart.

Min planering för dagen blev lite uppskuten då jag somnade om tillsammans med Adrian i morse.
Nu ska jag sätta i gång så att de t händer nå !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0