Gävle & Halloween

Det blev dåligt med uppdatering i går eftersom vi åkte till Gävle klockan 08.00. Pierre och Robin skulle till tandläkaren så då passade jag och Veronika. Pierres syster på att gå på H&M i nian. Hittade dom där blommiga legginsen som jag kollade på för några veckor sen.

Jag har ju inte kunnat släppa tanken om dom. Och när man hittar det sista paret i rätt storlek. Ja då är det meningen att man ska ha dom ;D köpte dom. Ett par ljusa jeansleggins och en " fashion against aids " body.

Efter det åkte vi till Valbo och kikade på IKEA. När vi kom till sängarna fick Pierre nå ryck och övertalade mig att köpa en sängstomme. Köpte lika som jag hade innan jag flyttade fast till en dubbelsäng.

Vi skyndade oss att köpa den för Pierres syster hade bråttom hem och det var hon som skulle ta den till Bollnäs. När vi hade fått den till transporten kunde vi skapligt lugnt gå på IKEA och fixa de andra sakerna vi skulle ha.

Kom också hem med en dubbelmadrass till sängen, en badrumsmatta och stearinljus. Det var helt underbart att slippa när madrasserna annars glider isär och är dåliga. Det kändes hur lyxigt som hellst att sova i natt. Man tillbringar 1/3 av sitt liv sovandes och då är det viktigt att man sover bra och har bra förutsättningar för det.

Städade i hop innan vi skulle bygga ihop sängen. Det tog typ hela kvällen. Vi kom inte i säng fören 01.30 eller så. Efter att ha städat klart, vikt tvätt och dammat lite. En halvtimme senare vaknade Adrian och vela ha mat. Då var jag trött.

Idag har vi fixat och donat inför Halloween festen ikväll. Har fortfarande saker att göra innan vi ska iväg. Typ städa sista rummet, duscha sminka iför ikväll. Känns både roligt och jobbigt att gå ut ikväll. Det är första gången sen jag blev gravid.

Men Pierre har sagt att vi inte behöver vara ute hela kvällen.Och det känns bättre då.(:
Pierre har lovat att lägga upp en massa bilder här på bloggen åt mig eftersom jag har lite mindre tid. Snart kommer Johanna och Mickan och ska göra sig klara. Så nu ska jag fixa det sista innan dom kommer.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0