Fredag ute på

Imorse klev jag upp typ 07.40 hade ställt klockan på 06.30 men kom inte riktigt upp ;p.
Jag klädde på Adrian och mig själv och gjorde allt klart. Sprang upp halv 9 för att få något i magen innan mamma skulle komma och hämta oss.

Vi kom till tandläkaren klockan 09.10 . 10 min senare än tiden men jag fick gå in iaf. Tandläkaren tog lite kort och kände som vanligt. Innan jag gick satte vi upp 2 (!) nya tider i november. För lagning,.KUL. En av mina lagningar hade gått sönder och sen hade samma tand p åandra sidan spruckit. Hur nu det kan gå till.

Iaf så gick vi till bilen igen efteråt för att lägga Adrian i sin vagn. Och sen vidare till Krokanen där vi tog en fika. Mamma kaffe och macka och jag Te och morotskaka. Som Pierre lärde mig äta i somras. Innan har jag tyckt att det måste ha varit det äckligaste som finns. ( Utan att ens ha smakat ) ;p

Vi satt och pratade ett tag för att sedan gå vidare till Åhlens där mamma köpte en kjol som hon kollat på tidigare. Jag köpte med mig en marcara, ett par strumpor och en varm vintermössa till Adrian. Dom han har nu är lite tunna. (:(:

Var på Lindex en snabbis också. Tittade på underkläder och barnkläder ;D
Innan vi skiljdes åt för dagen följde mamma med till skolan och väntade medans jag gjorde klart min spalt. Hade verkligen beslutsångest över hur den skulle se ut. Och jag hade ju inte all tid i världen på mig heller ;o. Men klar blev den och jag blev ganska nöjd. Hoppas bara att den inte blir kladdig i boken bara.

Underbara sötisPierre åkte iväg och handlade när han kom hem. Han handlade en massa gott och mys för i kväll och självklart somnar jag. Så mysig är jag. ush känns inte bra alls. Men som han sa. Det finns ju en dag i morgon också.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0