Förmiddag

Måste säga att jag trivs ganska bra med att vara hemma justnu. Att ta hand om Adrian är hur mysigt som hellst.

Imorse klev jag upp och gjorde mig i ordning i tid för att åka iväg och knäppa skolfoto klockan 08.50. Kändes bra när jag åkte hemifrån iaf. Vet inte om det blev bra på bilden men man får väll hoppas. Är alltid nervös inför skolfoto för det blir aldrig så bra som jag vill att det ska bli.

Åkte direkt med Emelie hem sen efteråt. Hem till min bebis. Hatar verkligen att lämna honom. Även om det inte är för längre stunder. Gruvar mig för när jag ska gå tillbaka till skolan igen dock bara någon timme 4 dagar i veckan. Vill inte lämna honom. Inte för att jag inte litar på dom han ska vara hos.

Kom iaf hem typ 09.30, visade Emelie pingis spelet Pierre hittade igår till x-box 360. Skit roligt spel även om man inte trodde det ;D spelade med Pierre i går kväll när älskling sov. Superkul.

Iaf så spelade vi lite. Sen var hon tvungen att dra. Precis då vaknade Adrian och vela äta och bytas på. När han var klar gick jag upp och åt en riktigt lyxig frukost med kokt ägg, juice, te, mackor och fil. (: Har inte ansträngt mig så mycket för att äta på skit länge (:

Nu ska jag städa igen. Innan Pierre kommer. Vi får besök senare och då ska det vara fint här. Har väll kanske 2½ timme på mig eller så.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0