familjekväll

Blir en supersnabb uppdatering här innan jag ska upp och vara siocial. Smög ner hit för att mata och byta på Adrian. (: Vi har varit och bowlat i kväll och det var jätte trevligt. Jag var skit kass i kväll men det gör inget.

Nu ska vi upp och äta familjemiddag med hela familjen från Pierres sida + deras pojkvänner och så. Blir lax :D. Jag blir också lite sugen på en öl när alla andra dricker lite. Men som jag sa till Pierre på bowlingen " jag är vuxen nog att avstå från alkohol " ;) haha bra ursäkt.  Näemen det krockar ju med amningen.

Ska kila för stunden.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennipher Fallqvist

sv; ditt svar får mig att känna mig cirka en miljon gånger säkrare, haha :) tack ^^



har gått upp nästan tolv kilo(!!!!!!!!) sen liksom jag blev gravid innan jag upptäckte det liksom, jag bara gick upp och upp och upp hela tiden. har säkert gått upp nått kilo till sen jag var hos barnmorskan sist men hon sa att jag nu ligger i normalvikt ungefär vad jag ska väga vid min längd men jag känner mig som en elefant. haha. magen ser bara pluffsig ut men den börjar ge med sig och ser mer och mer ut som bebismage :)



barnmorskan blev nästan lite chockad när hon såg hur snabbt jag fått mage liksom, så tidigt. idag går jag in i vecka 14 och jag känner mig gigantiskt HAHAHA ingenting jämfört med vad som komma skall xD



ses nån dag kanske? :) är i arbrå nu hos mamma och pappa ^^

2009-10-18 @ 01:39:52
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0