Duktig Nathalie

Idag har jag hunnit med skapligt mycket. Har städat hela våran del. Dock inte dammsugit än eftersom lillplutten fortfarande sover. Det har han gjort sen typ 09.00 eller så. Har matat han emellan åt men sover gör han. Har också dammat av nästan allt. Känns skönt att få den fint.

Ska sminka mig och klä mig i mina nya kläder tror jag :D:D (det är viktigt att göra sig fin för varandra tycker jag. För jag vill ju att Pierre är fresh så varför skulle inte jag göra samma sak för honom)  (: för att sedan gå och möta Pierre om typ en timme. På den tiden ska jag hinna byta på hjärtis OCH mata honom. Måste också hinna få något i min egen mage.

På vägen hem ska vi nog försöka gå och köpa nya tvättlappar och hårfärg till mig. Skolfoto nu i veckan så jag måste få bort fartranden i skallen. Nu vaknar prinsen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: kicki

Vad duktig du är vännen, hoppas han gillar din nya kläder. Kramisar mamma

2009-10-05 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0