Fulla muggar

Dålig uppdatering jag vet. Har varit och gjort mycket saker igår och idag. Pierre har bytt ut tangentbordet eftersom år av användning och en extra touch av damp på det så har det pajjat. Och hans gamla databord som är mycket nyare och snyggare är helt jävla världelöst.

Det går typ inte att skriva på det för att mellanslag är slappt, och för att den inte reagerar när man trycker på tangenterna.

Iaf så tänkte jag försöka skriva något här om vad jag har haft för mig.

IGÅR: Jag och Pierre fick nå ryck i torsdagskväll att vi skulle bjuda hem folk på taccos och filmmys så vi började ringa runt och kolla så att alla kunde trots den korta varslen.(?) alla kunde så dagen bestod att flängande mellan affärer för att inhandla saker till maten.

Först drog vi och köpte sladd så vi kunde koppla ihop datan med tv.n. Det visade sig att det var fel så Pierre fick åka och byta den. Men först var vi och handlade grönsaker och köttfärs. När vi kom hem matade jag plutten och sen började vi fixa här.

Pierre tog ner Robins platt tv och kopplade i det. Jag bytte kläder på Adrian för att han spydde. Sen kom Wezlan, Emelie och Jossan. Pierre fixade filmen och skärmen medans jag la ut kuddar och sånt så att man skulle kunna sitta på golvet och kolla.

När Mickan och Linnea kom åt vi och sedan blev det film. Det blev I love you man igen. Så jävla bra film. Vid 00.00 åkte alla hem typ. Jag och Pierre somnade vid tv:n ;p

IDAG: Klev vi upp och typ vid 10.00 så drog vi till kupolen i Falun. Åkte dit med Patrik, Rebecka och Mikael. Hittade en tunika, ett par Uggs och ett glasögonfodral. Och en Julklapp till hemlig (: har inte bestämt mig vem som ska få den än.

Fick inte med mig allt jag hade tänkt. Typ jeansleggins,blommiga leggins eller strumpboxor, lakan till sängen, en tröja jag har spanat på på JC och kanske något mer. Ska fixa det sen när jag ska till Gävle i veckan.

Har haft en jättemysig dag med trevligt umgänge (:(: BTW så kom det fram två st random personer i dag och frågade vart jag hade köpt min spetsbolero. Jätteroligt, då vet jag att det var ett bra köp iaf ;D

Nu kommer Mickan så jag ska umgås med henne och min bebis som för övrigt har sovit HELA dagen. Förutom en paus för mat. Ska se till att han är vaken ikväll så att jag får sova inatt.

Senare blir det filmmys med Pierre. Tror det blir nya Wallander.

Jag älskar mitt liv <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0