Skön känsla

Eftersom jag har varit seg med uppdateringen så får det bli mycker på en gång nu.

Igår var Adrian vaken från ca. 19.00 till ca. 23.40 runt 9 eller så då ble han gnällig och inget hjälpte. Då gav vi honom lite sparad bröstmjölk ur flaska. Han sov strålande inatt iaf ;D vakande en gång för mat och somnade direkt efter. Vilket betyder att jag har sovit bättre än vanligt. Inte för att jag ska klaga i vanliga fall men endå (:

Adrian fick en jätte söt nalle Mickan i går. Och jag fick silvershampoo och balsam av Inga-lill. Hade tänk att testa det idag då mitt hår behöver fräshas upp lite.



Idag har vi iaf fått mycket gjort ! Känns underbart. Klev upp ungefär samma tid som vanligt. Matade och gjorde killen klar med droppar, tvättning, bytning och påklädning. För mig tog det lite längre tid. Började att städa det sista istället. Det som jag inte hann med igår.

Slutade städa i går vid 23.30 då var det dax att passa på att sova när han gjorde det. Var sjukt trött med. Dammade, dammsög och torkade golven idag eftersom barnmorskan skulle komma på hembesök så då vela jag ha det extra fint.

Emelie kom hit en liten stund innan vi drog till henne. Hon bjöd på underbart god frukost. Det blev :
- Te
- Mackor med marmelad och ost
- Lättdryck
- Ägg
Och oboy. Riktigt lyxigt kändes det. Blev kvar där till kanske 14.10. Innan jag drog hjälpe hon mig med en läxa så nu är jag igång iaf. Overderligt med hjälp ibland. Jag som är sämst på att ta tag i läxor. Tråkigt att jag har ett berg av dom och det gör mig inte mer peppad precis.

Matade honom  och sen kom barnmorskan. Han hade gått upp fint. Känns underbart att han växer. Gissade även rätt på vikten (: efter att hon åkte så har jag bara kollat här. Tänkte ducha och sätta mig med läxan snart/sen. Om jag lyckas få fingret ur rumpan vill säga.

Imorse flinade han åt mig riktigt ordentligt för första gången. Han är verkligen en riktig goding :D Försökte få det på bild men lyckades inte. Men fick en bild när han ser Happy ut iaf. Sen tror jag att jag har dummsugit upp mig hälsingering. Det är ju riktigt jävla bra, isånnafall är den slängt. Hoppas att den ligger på golvet.



Min lilla björnunge ! Man blir ju förälskad :') <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Hihi va söt han är!

2009-10-15 @ 18:34:49
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0