Fullt upp

Nu är det kväll igen, och idag har Ebba och Hampus varit här. Dom kom typ vid 16.30 och hade med sig en jättesöt elefant till Adrian i mjukistyg. Spelade lite pingis med dom och Pierre gick och gjorde pommes.



Har sprungit folk här halva dagen typ. Efter dom kom Veronika och hennes vän + barn och skulle kika på Adrian. Och efter 8 kom Nicole, Rebecca och Mamma hit för att Nicole skulle låna kläder till skolfoto. Samtidigt lånade jag en tunika av Rebecca. (: Skitfin.

När klockan blev 21.00 började Desperate Housewife. UNDERBARRRRT. längtar som vanligt redan till nästa vecka. vill se mer ! Jag har bestämt att jag ska fixa hela serien på box så att jag kan nöta det hur mycket jag vill.


Jag älskar er <3


Nu ska vi kika film och sova.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0