Eftermiddag

Har städat och plockat ett tag. Inte sen sist jag skrev men jag höll på ett bra tag. När Pierre kom hem började vi spela Pingis igen (: gillar att umgås med min älskling.

Nu är Karin Roger och Simon  här för att titta på Adrian. Dom vi fick barnvagnen av. Så vi har varit uppe och fikat och pratat med dom ett tag.

Gick ner för att städa klart i min byrå. Den är kaos. Plockade ur alla trosor, Bh:ar och strumpbyxor men det var lika mycket kvar endå ;p dax för en rensning kanske. Skulle behövas med min klädgarderob också.

Ska sätta igång nu. Innan min älskling vill äta.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer vid halv 5 idag om de går bra? ringer dig när jag har lunch! :D puss puss <3

2009-10-13 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0