Tidig lördagsmorgon

Godmorgon. 08.30 på en Lördag,. Hade det varit för en månad sen hade jag legat och sovit stenhårt. haha ;D
Men jag klagar inte, det är ganska skönt att komma upp i tid och hinna bli fräsh innan man ska ut och göra saker (:

Blev ingen uppdatering i går då det blev ganska fullt upp. Under förmiddagen när jag inte gjorde ett skit igentligen. Fixade jag till mig själv lite och sen blev det att kolla på "16 and pregnant på datan" ;D. När jag väl började med det blev det inte så mycket mer gjort än det som jag verkligen var tvungen till.

På eftermiddagen runt 13.45 kom Emelie och hämtade upp mig och Adrian. Vi skulle ner till skolan och knöppa spex foto till skolboken. Mamma kom en timme senare för att sitta med Adrian. Hatar att lämna honom även  om det bara var för 25 min och till mamma men endå.

Efter fotot satt jag nere i uppehållsrummet med wezlan och Linnea och väntade på att Pierre skulle komma. På vägen hem gick vi och köpte blöjor och hallonsoda.

Igår kväll gjorde vi inget alls. Inte jag iaf. Jag somnade verkligen jätte tidigt för att Pierre var så seg vid datan. Det var meningen att vi skulle kolla klart på "I love you man" men jag somnade igen under filmen.

Nu i dag har jag gjort min älskling klar för dagen. Han ligger nu för tilfället och kramas med pappa sin (: och jag sitter här och dricker det som är kvar av hallonsodan. Ikväll kanske vi ska till Rebecka och Patrik och äta något och kolla på film med Rebecka och Mikael. Får se hur vi gör men det lät iaf mysigt.


världens bästa grabbar <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0