babbel

Blää, jag har ingen lust med någonting just nu känner jag. Jag ska färga kalrt håret idag och så ska jag försöka baka en liten sockerkaka eftersom min släkt kommer och hälsar på oss i dag. Så då kanske man skulle ha något att bjuda på. Men som sagt jag är inte peppad. Vill bara att pierre ska komma hem.

Måste städa IDAG IGEN . Fattar inte, jag städar och till nästa dag är det stökigt igen. Hur funkar det liksom.
Emelie kommer också hit i dag. Hon ska hjälpa mig att välja mellan två olika " set " kläder. Har lagt upp 2 st.

En med lackleggins, leopard linne och antingen stickad kofta eller röd kofta.
Och den andra är med vanliga mörka jeans leggins, ett vitt långt linne och en spets bolero.
Båda är lika fina men jag kan inte bestämma mig för VAD jag ska ha. Typiskt mig. Vill hellst ha båda samtidigt.

Det här blev ett pissinlägg.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0