6 veckor & höstlov

Nu är det Söndag igen, och Adrian blir i dag 6 veckor gammal. Vid den här tiden för 6 veckor sen var jag höggravid. För 6 veckor sen var jag helt ovetandes om att min son Adrian skulle titta ut typ 6 timmar senare. Känns fortfarande overkligt. 6 veckor är inte lång tid, men det känns endå som att han alltid har varit med oss.

Ett liv utan honom är otänkbart. Min älskade ängel<3.

Inatt fick vi sova HELA natten helt utan att klva upp någontng. Jag vaknade i morse ungefär 05.30 med fulla tuttar och blev jätte förvånad. Trodde ju att han skulle vara vaken hela natten eftersom vi var ute på hela dagen.

Idag har vi plockat i vårat hem. Fixat och donat. Adrian sover. Mamma och Göran var nyss här med 3 paket blöjor och en parfymfri tvål. Verkligen uppskattat från våran sida då blöjor alltid går åt när dom är små. 

Idag ska jag måla lite hade jag tänkt. Iaf omjag hinner för nu ska jag och Pierre sätta igång med läxa. Ska bli skönt att få lite gjort. Håller tummarna för filmmys och kramar ikväll.

BTW så ä det lov det betyder att:
-Jag inte får några rester.
-Pierre är hemma med mig, då kan jag väcka honom för sällskap på natten  :D.
-Och alla andra är också hemma så man kan umgås

Nu blir det blåbärste och läxa.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0