3 veckor

Idag blev Adrian 3 veckor. Uff vad fort det går :o Ska verkligen ta vara på tiden.

Jag klev upp tidigt i morse, som man såg på inläggen jag skrev. Vi gjorde oss klara till 10 då Patrik och Rebecka skulle hämta oss. Då blev det gävle. Åkte först och stannade i stråtjära för dom skulle äta. Där köpte Pierre vanilla coke. Hade inte druckit det förr med det var gott.

När vi kom till Gävle blev det först centrum. Jag vela titta på H&M där inne för dom har bättre kläder där än i valbo. Hittade ett linne och en BH till mig där. Och en body och 2 pack pjamas till Adrian. Han är urgullig i den. BTW så håller han på att växa ur sina första kläder. st 46 är lite tight. (:(:

Sen, det är robotar på den vita pjamasen.

 

Kollade också lite på BLÅ efter jeans, men dom satt inte som jag önskade så det blev inga. Ska köpa jeans leggins istället. Mycket skönare, billigare och så sitter dom bättre.

Efter centrum trippen åkte vi ut till Valbo. Där var vi typ HELA dagen. Där köte jag en bolero och en stickad kofta. Blev också buffé. Men det blev lite stressigt med att få i sig maten för Adrian var också hungrig. Och han kan inte vänta ;)

Kollade på en massa fint i dag. Ush, hade jag kunnat hade jag tagit med det mesta (:(: Typ som klackskorna för 1500. Helt onödigt eftersom jag nästan aldrig använder klackskor och sen blir den inter. Men fina var dom ;p.

Till veckan åker nog jag Pierre och Adrian till Göteborg och blir där närmare 3 veckor. Pierre ska jobba och vi följer med för att jag skulle sakna ihjäl mig efter Pierre om han var borta så länge. Får se i morgon NÄR och OM vi åker., Men antagligen blir det så.

Så nu ska det göras mycket denna vecka. men det är ju kul att ha något att göra också. Men jag ser nog inte fram emot tågresan på typ 8-10 tim.

Nu ska jag lägga min hjärtis. Ha det

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Tack :D Är jätte nöjd.



Åh är han redan 3 veckor :D

Gud så fort det går!!

Kram

2009-10-04 @ 22:55:12
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Pety

gävle?? där bor ju jag haha, vart bor nidå?

2009-10-04 @ 23:18:41
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Innan ni åker vill jag gärna komma och kramas hejdå med er! :)

2009-10-05 @ 06:57:46
URL: http://simplyseraphim.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Jag vill också komma och kramas innan ni åker :D

2009-10-05 @ 07:39:53
Postat av: Jessica

Nice blogg du har:)

Gå gärna in på min blogg och tryck till om vad du tycker om Sexhandeln

ha de bra!

2009-10-05 @ 08:04:19
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0