1 Månad baby

FRÅGA : Vad är bäst många små inlägg eller ett långt? (:
Någon som vet när bebisar får sin " riktiga " ögonfärg.
Den som dom kommer ha jämt?



ADRIAN BLIR EN MÅNAD I DAG ! <3


Mickan som fotograf (:



Vissa nätter får Adrian för sig att natt är sällskapstiden på dygnet . Vet inte vad det var i natt. Pierre väkte mig 01.18 och sa att nu fick jag ta han för han läre sova inför skolan. Gnällig vad han då. Testade att mata honom så han åt lite iaf. Sen kramades vi lite innan jag la honom.

Fick peta in nappen några gången innan han slumra. Råkade stänga av klockan igen i morse. Vaknade 07.50 så det var bara att väcka Pierre. Han fick åka med Inga-lill ner till skolan för han hade skolfoto klockan 08.30. Typsikt mig. Men jag hade matat Adrian en 3kvart tidigare.

Idag ska jag städa igen OVANLIGT ? nääe skulle inte tro det. Fattar inte hur det går till.
Snart kommer Linnea hit och ska umgås med lite oss. Blir kul. (: Händer inte lika ofta längre som förr tråkigt nog. Och senare kommer Ebba och Hampus hit, och så kommer Marita hit också. det vet jag inte när.





PUSS

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Milo

Den riktiga ögonfärgen får dem mellan 1-2 månader ca, våran bebis hade dock blåa ögon från första början, men i början var ögonen jätte mörka men nu är dom ljusare och nu är det den färgen han kommer ha resten av livet liksom. :)

2009-10-13 @ 13:15:15
URL: http://jennybeatrice.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

Det kan ta ca ett halvår innan de ändrar ögonfärg. Nästan alla barn föds med blåa ögon.

2009-10-13 @ 15:43:41
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0