sova

Nu ska jag försöka sova. Min älskling somnade nyss, efter att ha varit vaken sen 15.00 idag. Han har varit halv gnällig också.

Imorse for vi till Söderhamn. Jag Emelie och Adrian, hon skulle köpa skor och jag var sällskap. Hittade mycket roligt, som sovpåsen jag kollade på i går i Bollnäs fasst i rätt storlek.(: Sen så var det super rea på smink. Fick med mig ett puder, 4 nagellack, ett läppglans och en glitter eyeliner. Tänkte köpa mer men kassörskan krånglade till det lite.

Köpte också ingridienser till muffinsen som vi ska baka i morgon. Det är speciella muffins:D

Kom hem vid 14.00. sen beställde vi mat från takeoff. Det blev en avokado och skagen sallad. Hur gott som hellst! Därefter skulle Pierre dra iväg och jobba vilket han fortfarande gör.

Hela kvällen har tjejerna varit här och hållit mig själlskap. Synd att Adrian var så bråkig, det blev lite svårt att vara social (: Nu är jag trött och ska sova, hoppas på att prinsis är så sjukt trött att han sover LÄÄÄÄNGE. Jag behöver det nu känner jag.

BTW så är det ju farsdag i morgon. Pierres första, vilket firas med presenter och bullar från vårat håll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0