sova över.

Ja så började jag dagen. Wezlan ringde 09.40 och frågar om jag inte sulle till skolan idag. Jag svarade typ att jo det skulle jag men inte fören 10.20. (trodde det var då vi började ) då sa han att vi började för 20 min sen. Så det var bara att stressa sig klar.

Inga-lill skjutsade mig. Kom nästan en timme försent. Ämnet i skolan i dag var självmord,ganska intressant ämne att prata om.

Efter lektionen ringde jag Inga-lill för att höra om dom matar honom eller inte. Bara för att veta om det var bråttom hem. Men Hon kom och hämtade mig för att han började på att bli hungrig.

Så nu sitter jag här. Ska fixa med lite saker idag men nu ska jag upp och äta brunch.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0