Skola igen

Idag var jag på min första lektion. Adrian var med sin mormor ute på promenad i 2 timmar (: Jag gjorde mig klar och sånt men somnade så tidsplanen pajjade. Även fast jag fick skjuts ner av Inga-lill så kom jag försent. Det måste jag bli bättre på nu när jag går så lite i skolan endå.

I morgon blir det en lång dag :( 6 timmar. Jag hoppas att vi får sluta tidigare men det tvivlar jag på. Och i morgon blir det också krångel med barnvakt då Inga-lill ska till ögonläkaren i Hudiksvall. Hon ska passa honom från 10.00 när jag börjar tills Veronika kommer runt 13.00 när hon har delad tur. Sen när Rebecka slutar så kommer hon vara barnvakt tills vi kommer.

Det som blir jobbigast med det är att han inte kommer till skolan för att ammas om han blir hungrig mellan 13.00 - 14.30 och så självklart att han är borta så länge.

Imorgon kommer bli en lång dag.

Ja sen idag kom min farmors syster hit och hennes dotter. Min pappas kusin alltså. Dom vela se hur vi hade det och självklart kika på Adrian. Fick fina stickade kläder och en body. Dagen har varit chill även om den gått fort.

Adrian har för övrigt varit väldigt vaken och aktiv i dag. Flinat och jollrat hur mycket som hellst. :D Man blir varm när man tittar på honom och ser hur han växer och utvecklas.

Det har blivit ganska dålig uppdatering här men det händer så mycket och det finns alltid något som ska göras. Tiden är liten. Ska försöka skriva imorgon innan skolan om jag hinner. Det blir lite lättare att hinna när inte han ska fixas och tusen saker ska med.

Nu ska jag fixa lite medans min älskade lilla Adrian sover.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0