Sad day

Avliden 18-åring fördes med bil till akuten

Bollnäs En 18-årig kvinna fördes vid femtiden på söndagsmorgonen av två anonyma män i bil till akutmottagningen vid Bollnäs sjulhus, där hon senare förklarades död. Detta uppger Sveriges Radio Gävleborg.

Kvinnans anhöriga ska enligt radion ha underrättats och polisen uppges vara förbryllad över var kvinnan har hittats och vill komma i kontakt med de båda män som förde henne till akutmottagningen.

Artikeln kommer att uppdateras under dagen.



Jag säger bara ush vad hemskt. Tjejen är lika gammal som mig och död. :( man blir ju ledsen av att tänka på det.


Uppdate : Dagen har varit riktigt jobbig. Det hela är så tragiskt, en svårsmält tanke som är helt overklig. En känsloladdad dag med många tårar fällda. Jag mår illa och har huvudvärk inget känns bra och jag har inte lust med någonting alls. Varken äta eller sova. Har tänt ljus ikväll och ska försöka sova lite nu.
Rest in peace Mimmi.

Kommentarer
Postat av: linnea

de känns tragiskt som fan :/ och SJUKT!

2009-11-22 @ 15:38:48
URL: http://linnism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0