Presenter och mera shopping

Strulig natt igen, det tar ju sånn jävla tid att fixa och dona med flaska. Skit tråkigt. Men under dagen i dag har han klarat sig på bara tuttmjölk några gånger iaf. Hoppas den minskade tillgången beror på stress (?).

Pga. den tråkiga natten så bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan. Kände att jag iaf inte skulle kunna konsentrera mig om jag gick. Sen vela jag sova och få lite gjort. Vi åkte till Söderhamn ist, och shoppade såklart.

Det blev en present och ett babygym till Adrian. Ett med tummen. Köpte också godis och chips (: jag som planerat att bli slimmad till sommaren ^^ det kommer ju gå skit bra som jag håller på. Men efter jul och sånt ska jag försöka lägga om matvanorna och komma igång riktigt med träningen. Jag vill verkligen gå ner till den vikt som varit mitt mål i typ. Ja flera år. Jag är för lat för träning helt enkelt.



Kom hem och matade honom lite. Sen blev det mat till oss, efter det fick goding ett bad av mig och pirris. Gick upp och beställde skor och paljett leggins från H&M (som för övrigt var slut bara för att jag blev kär,hoppas dom kommer innan jag fyller år) innan jag fortsatte att göra Adrian klar för kvällen. Klippte hans naglar och satte på han pjamas.

Testade också att ge honom ersättning ( som han inte verkar gilla, än iaf ) men han åt inte. Bara spottade ut och såg äcklad ut. Spytt har han också gjort hela kvällen. Så vi tog tempen för att se om han hade feber, Pierre har ju trots alls varit sjuk och haft hög feber i flera dagar. Ja men feber hade iaf då inte.

Han somnade nu för 1 timme sen nu kanske så jag ska ropa på Pierre så att vi kan ha lite grown-up time. Det blir snålt med sånt.


bild sen Halloween (:



älskade barn <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0