Grattis Pierre 17 år!

Tack för att ni fortfarande läser trots dålig uppdatering. Stämningen runt om har varit låg sen i söndags. Inte så konstigt alls enligt mig. Har varit allmänt nere och känslor och sprutat . Har faktiskt inte fått något annat gjort heller. Bara födelsedags shopping till Pierre.

Idag fyllder Pierre år. Hela 17 år faktiskt. I år är det 4:de födelsedagen jag är med på. Skummt (: Ja vi klev upp och sjöng för honom och han fick öppna sin present. Byxorna han fick var för små så när jag och Inga-lill var på stan idag köpte vi nya. Jag köpte även ett silverarmband till honom som han verkade gilla (:

Det har varit folk här hela dagen och han har fått riktigt fina saker faktiskt. När man ser alla paket längtar man lite mer till sin egen födelsedag som är riktigt snart! 1 december är det jag som fyller år med massa fördelar. Nathalie blir 18!

Mamma kom också idag, med sig hade hon en massa rolig post till mig. (: Och med sig tog hon det som skulle postas. Han hon inte tagit det med sig så hade jag helt klart glömt det. Det känns som att hela huvudet är fullproppat med saker som jag bara glömmer.

Köpte också en födelsedagsklänning i dag som jag ska ha på min dag. En sametsklänning utan armar. Skit snygg. Nu fattas en axelbandslös BH och ett par klackskor.

Ska in nu och fixa lite med studentmössan och annat skoj.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Jag pluggade faktiskt oxå klart sista året :) Men jag fick ju Oliver på sommaren så jag hade ett helt jäkla år framför mej :/ Sjukt jobbigt och jag vet inte än idag om det var värt det faktiskt :/ Men men nu är det över och allt gick bra.. Svårt och konsentrera sej dock så jag kommer att få läsa upp en del till hösten. Ibland hade jag med Oliver till skolan, ibland pluggade jag hemme, men det var såklart skitsvårt. Men oftast så gick jag några timmar i skolan o Oliver var hemma hos mormor. Nu är jag dock mamma ledig till hösten då :) Jätteskönt och underbart :)



Hur länge har du bott hos pojkvännen o hans familj då?



Kram

2009-11-25 @ 21:19:44
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: jenn

SV; Tack sötpuppalie! :) (för övrigt så kommer du alltid att vara puppalie för mig ^^) jag hade iofs bristningar redan innan, men det var mest på låren. nu ser det ut som om mina bröst har gått och blivit zebror, tokigt stora och randig. men det stod att babyolja kan hjälpa till att förhindra dom flesta men inte alla, :) åhh jag längtar också, har du tid i helgen kanske? :D jag vill pussa en massa på adrian! :) <3



Du får hälsa Pierre och gratta ifrån mig i efterskott! :)

2009-11-26 @ 07:42:46
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Okej o allt funkar bra att bo där osv? :)

Ne de e klart, det var ju inte alltid så lätt o roligt att ha med honom på lektionerna :/ Vilken utbildning går du?



Jag och Oliver bor själva nu äntligen :) Flyttade till den här 3an i september iår :) Vi har det bra:)

2009-11-27 @ 15:23:02
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: jennie - mamma till Oliver ♥

Vad gött... Jag får plugga ca 3 år till innan jag ens kan fundera på att söka jobb :/ Trist, men men.



Ja jag bodde hemma tidigare, inte det rolgaste precis.

2009-11-29 @ 14:50:46
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0