2 månader baby!

Adrian 2 månader. Sjukt overkligt.

Klev upp i morse helt trött. Pierre fixade med Adrian så att jag skulle kunna göra mig klar inför skolan. Mamma kom och hämtade mig 10.00 men vi kom inte iväg fören senare. När jag kom till skolan så var klassen på väg till aktivitetshuset för ett studiebesök. Höll på att missa dom helt.

I all stress blev det ingen frulle, tur att mamma bidrog. Köpte frukost efter Lunchen i matsalen. På lektionen kollade vi på film om utveckligsstörning som är den nya kursen vi ska hålla på med. Det ska bli intressant faktiskt. Det är spännande med Psykiatri/Utvecklingsstöring.

Mamma hämtade upp mig när jag slutade och skjutsade oss hem. Fick också present av henne. En jättefin overall och ett par strumpor att växa i.



Sen idag har jag varit hos Emelie, kollade på deras nya katt. (: Därefter gick jag och Pierre tillsammans hem och åt. Resten av kvällen har jag pluggat och varit med Pierre.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0