Ändrad tid.

Var till skolan i dag. Lång dag idag, eller ja det var meningen att det skulle vara det. Innan jag åkte i väg så ringde våran barnmorska och frågade om vi vela komma på läkarbesök med Adrian idag ist för den 17/11 Så så blev det iaf.

Jag gick iväg till bussen och kom på att jag glömt min telefon i all hast. Frågade en tant som gick förbi vad klockan var, för att se om jag skulle hinna tillbaka för att hämta den men då kom bussen så det var bara att åka.

Inga-lill kom ner med Adrian så att vi var där lagomt till 13.45. Läkaren kollade det han skulle och sen mätte och vägde vi. Pluttis hade gått upp dåligt denna gången. Men det har också varit lite struligt med tuttmjölken. Lite lite ett tag. Nu har det blivit mer igen så jag hoppas det räcker. Annars får det bli tilllägsmatning. Känns ju surt men bara Adrian får det han behöver. Jag tror det ordnar sig.

Ja sen åkte vi hemmåt  igen till min sjukling. Han tog influensasprutan i går och blev skit dålig i dag. Han blev bättre ett tag i dag men är nu dålig igen.

Städade lite i dag innan Linnea kom. Pratade lite med henne och Adrian spydde på hennes tutt.(:

Har nyss kollat på Desperate Housewifes så nu ska jag sova.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sjuklingen

Gud vilken tur att jag har dig gumman.. :) Du är guld värld.. =) Jag älskar dig! :)



"host, host.";)

2009-11-11 @ 14:56:51
Postat av: Sjuklingen

Gud vilken tur att jag har dig gumman.. :) Du är guld värld.. =) Jag älskar dig! :)



"host, host.";)

2009-11-11 @ 14:57:19
Postat av: Emelie

Jättefina kläder du köpte :) hoppas allt går bra med mjölken åh allt. saknar dig <3

2009-11-12 @ 10:39:01
Postat av: linnea

haha! mysigt med kräk du ;) xD

jag är fortf sjuk efter influensa sprutan :(

blev sjukt dålig, har haft migrän, feber och frossa sen i tisdagskväll =(



men nu äntligen börjar de släppa iaf =) puss <33

2009-11-13 @ 10:24:54
URL: http://linnism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0