Affropowerdance

Idag har jag haft en ledig dag igen. Skulle ha haft långdag i går ju, men när jag satt på gallerian och väntade på att bli vaccinerad så ringde Wezlan och sa att hela dagen blivit inställd. Ganska skönt (: men i morgon ska jag iväg. I 2 timmar och 40 min.

Ja som sagt idag har jag varit ledig. Pierre var hemma han också. Han mådde inge bra, stackarn:/
Inget har blivit gjort i dag heller. Bara slappat. Sov först till 11.30 och sen somnade jag om typ runt 14.00.
Sen väntade jag bara på att få åka iväg till träningen.

Skitjobbigt träningspass. Verkligen jätte jobbigt, man blev riktigt påmind om hur dålig kordination man har ;p.
Kom hem och tog en dusch. Nu mår jag illa och ska sova.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0