7 veckor

ADRIAN 7 VECKOR!

Idag blir det ett snabbt inlägg. Som vanligt. Jag klev iaf upp 10.00 idag och värmde bröstmjölk och gav honom sedan började jag att fräsha upp här. Diskade allt som har med bröstmjölken att göra och vek hans fina små kläder. 
 
Han vaknade och jag myste med honom. Somnade en stund så det blev lite stressigt att hinna med att tvätta håret innan vi skulle iväg till mamma för att fira Nicole som fyllde 16 i går.

Vi kom dit och fikade lite. Tittade på bebisbilder på mig. Och jag hittade min hårtork som jag letat i någon månad sådär. Den hade lillasyster ;p. Fick också sockor som mamma stickat. Älskar verkligen mammas sockor. Dom finaste och skönaste sockorna som finns.(: Vi åkte hem typ 19.00

Sen har kvällen bara försvunnit, nu ska vi sova. Ska tyvär till skolan i morgon. Är inte alls peppad, det går nog bra när jag väl kommer dit. Det är ju endå bara 2 timmar i morgon. Värre blir det på tisdag. Då är det 6 timmar:(:(

Imorgon blir det ett bildinlägg också. :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du och Pierre ihop?

2009-11-06 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0