14 days left

Adrian sov faktiskt riktigt bra inatt. Matade honom 05.30 sen sov vi till 09.30 riktigt skönt. Idag har jag bara plockat lite och kollat på Erik&Mackan - snygga och smärta.

Väntar på att Pierre ska komma hem så att jag kan plugga.
14 dagar kvar tills jag blir 18 ;D nu börjar jag längta lite. Har inte brytt mig så mycket innan. Men det är roligt med kalas och presenter . Sen är det ju en massa fördelar med denna ålder jämtfört med de tidigare.

Körkortet som jag får skaffa till exempel. Vilken jag inte får nu i år. Men så tidigt som möjligt nästa år låter fint. Kanske en matchande bil till körkortet? ja tack! Skulle vara skönt att slippa vara beroende av andra och hålla på att krångla med bilbarnstolar. Har jag egen bil kan den alltid sitta där och jag kan åka när och hur jag vill.

Längtar som en tok.

Det ska också bli skönt att kunna skriva på sina egna papper. Slippa "målsmans underskrift". Det är nog dom 2 sakerna som lockar mest eftersom jag inte röker längre och inte festar så ofta och antagligen inte kommer göra det heller på ett tag. Men endå skönt att man kan om man vill(:


16 blir 18. 1 december!
PUSS


Kommentarer
Postat av: maria

svar; ja de tycker jag, onsdag lär de bli då eftersom jag såg de nu först xD

2009-11-17 @ 09:10:14
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: maria

de enda jag har planerat nu i veckan är fredag då ja ska till Sundsvall.

annars passar de när som :)

Skickar mitt mobil nummer till dig i pm på bdb :)

2009-11-17 @ 22:57:37
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver

Pluggar du trots bebis? :) Vilken klass går du i och hur funkar det?



Kram

2009-11-23 @ 20:22:42
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0