11 Veckor!

Ja, jag är skit dålig bloggare ;p glömde helt bort att jag hade en blogg. Kanske för att det hänt en massa saker sista veckan.

Idag klev jag upp vid 11.00 eller så. Vi gjorde klart för dagen och sådär. Skulle kanske ha åkt och kollat hur Fredrika bor i borlänge men det blev inte så för min del. Det var för oplanerat för mig för att jag slulle kunna åkt. Inget var klart. Så jag åkte ner på julskyltningen med Inga-lill och Maria ist.

Och som vanligt shoppade jag någonting. Denna gång 2 st bodys och en kanindräkt till Adrian. Han hade bara 4 bodysar i stl.68 så han behövde fler som han spyr.

Vandrade omkring lite och sen åkte vi hem och åt lite. Adrian växer och är glad. Helt underbar är han. Och så nöjd.(:


min älsklings Adrian<3

Idag är min lilleman 11 veckor. Och idag är det 1 dag kvar innan jag fyller år. (:((:(:(: 18 blir jag.

Lägger ut bilder imorgon på dagensshopping ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: kicki

Snart gumman är du 18år, härlit eller hur. kramar

2009-11-30 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0