Tisdag med läxa och brudar.

Måste upptadera lite snabbt här. innan jag lägger mig. Har inte skrivit nå för att jag har pluggat typ hela kvällen. Förutom ett uppehåll när jag umgicks lite med the bruds (:
Linnea att du orkade vänta på att jag skrev. Ja du är bra du. 
Har fått klart 3 av fyra bokrecencioner och en av 2 demens uppgifter.
Så då blir dom glad på mig ;D. känner mig duktig.
Fasst det var ju inte helt utan hjälp.
Nej nej Emelie och Mamma hjälpte mig lite dom med. Deras hjälp var och är ovärderlig: TAAAAACK till er (: <3 är så trött nu att jag inte vet vad .
Skulle behöva renskriva en massa saker med men det får vänta.. annars kommer jag inte upp i morgonbitti. Hoppas dom kan vänta tills i morgon efter skolan.
Deadline är ju faktiskt HELA 27/5 och inte bara när skolan är öppen ^^. Imorgon börjar jag 9 som tur är och då ska jag nog cykla med Emelie. går typ 5 timmar i morgon när jag tänker efter.
Nästan hela dagen är eget arbete också ENNU bättre (: jag blir nog klar med allt tills på torsdag. 
Ska försöka bli klar med allt innan det blir så sent i morgon så att jag kan njuta av sista kvällen och natten med pierre innan jag åker. Vill verkligen inte behöva plugga då e.
 Bara kramas <3


Näe nu ska jag sova. Orkar verkligen inte vara vaken mer. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill iaf träffa dig lite och kramas imorgon jag också :D

2009-05-27 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0