Stress stress

känner mig lite småstressad sådär. Vill börja packa inför flytten och sådär, men jaa. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja och HUR jag ska packa allt :O
Det är så jäkla mycket saker och mycket som ska slängas. Jag suger på att slänga saker så det klämmer lite på den fronten. Ush det är bara en massa problem som dyker upp hela tiden. En massa tjaffs. Hade jag fått gjort som jag vela hade jag slängt ner ALLT i påsar huller om buller och tagit med mig det så.. men nu funkar det inte på det sättet. Jag vill ju inte ha med mig en massa skit till Pierre heller.
Snart kommer linnea och har jag tur ser hon en lösning på det hela :) hon är duktigt den där Linnea.
Mår illa som ett as känner mig illa till mods i tanke på det mesta. BLÄ :( 
Eh just ja, vet inte om ni som undrade kollar, Men här är namnen som vi har tänkt på.
Naima
Alexandra
Tevin
Kenji
Det är konstigt nog jätte många som tycker att Naima och Kenji är somalie namn. Kan inte alls hålla med. Jag ser det bara som ovanliga namn. Orka döpa sina barn till anna och johan typ.
Bild på magen kommer sen när jag har hittat bluetooth enheten till datan : ) är ju ett tag sen bild kom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker namnen är så söta :)

2009-05-12 @ 20:37:14
Postat av: Anonym

Mer skit? :O Det räcker väl med att du kommer ? ;) Love you babe! :) <3

2009-05-12 @ 20:51:27
Postat av: Rebecca

Jag tycker att Naima och Kenji är väldigt fina namn. Och det är ju tur att det är ert barn för det angår ju ingen annan vad ni väljer att döpa barnet till då, så länge ni två är överrens.

2009-05-13 @ 06:13:19
Postat av: Caroline

Samma här , vill inte ha nå namn som alla andra ungar heter :p , ska vara nå mer speciellt :) . Ni har jätte fina namn tkr ja :)

2009-05-24 @ 19:08:39
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0