19+4 Snart klar

höhö :) nu ska jag försöka sammanfatta helgen så bra som möjligt,

FREDAG: eh ja, jag och pierre började iaf att plocka ut det mesta ur gillestugan och satte igång med att tejpa alla kanter så att det skulle bara vara att börja måla sen.
 Det gick väll bra men tejpen tog slut för tidigt ;p När inga lill kom hem åkte vi till pierres syster ett tag, satt och pratade i solen och hade det mysigt. När vi kom hem grillade vi. Sen gick vi ut och gick lite jag och Pierre. : )

LÖRDAG: Ja det var ju igår ;p vi klev upp tidigt för att vi skulle åka med Lillan till sörängsmarknaden och köpa tapeten och färgen som vi kollat på.Det blev att vi bytte färg men den blev mkt bättre också ;).
Åkte hem efter att ha varit på rusta och köpt penslar och lim. Då började jag och pirren att måla alla kanter först. Som tur var så kunde vi fortsätta nästan direkt för att fägen torkade fort ;p.
Vi målade i typ 4 timmar men resultatet blev proffsigt enligt mig ^^ Sen när lillan kom från klubben åt vi och sen började tapetserandet. Pierre och Lillan höll på från halv 9 till typ 10 över tolv eller nå.
Det var skit snygg mönsteranpassad tapet ;p . det var så dåligt ljus att jag fick stå och lysa med mobilen ;P och när jag inte hade nå att göra löste jag korsord som dom fick hjälpa lite med heh ;p Blev jätte bra . Efteråt var alla trötta.

SÖNDAG: Idag klev vi upp och målade stolpen mitt i rummet en gång till.
Jag kokade gröt och sen åkte vi till Pierres syster för att fira Milton som blev 4 år idag. ;p
Skulle ha övningskört men mamma tyckte det blev för sent.
Handlade lite sen lagade vi mat.
Jag och pierre möblerade lite innan maten sen så kom mamma och hämtade mig.
Hon kollade också på rummet och sa det var fint : )

Barnet har jag inte så mycket att skriva om.
Eller jo förutom att jag är i 19+4 idag.
Det går skit fort ;p tyckte det var i går vi fick reda på det.
Och det har gått halva tiden på onsdag. Helt otroligt ;p.
Sen har sparkarna börjat bli hårdare också.
Nu känns dom jätte tydligt jämfört med innan ;p så det är skit kul.
Känner också att det växer för det spänner i magen :p.
Ja men mer vet jag inte, Ska till mvc i morgon med älsklingen min.
Då får jag väll veta lite mer antar jag (:
PUSS&PUSS :D

Kommentarer
Postat av: Polopojken! ;)

Du var duktigt! :`D Måste säga att jag haft en kanon helg!! Du gör mig lyckligt Gumman! :) Älskar er! // Din Pierre

2009-05-03 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0