Lång onsdag i skolan.

Shiit sitter här på skolan fortfarande. Pluggar gör jag faktiskt (: är klar med skit mycket. Man får faktiskt mycket gjort på skolan även om det är skönare att vara hemma. Men jag måste väll åka hem snart antar jag. Är så jäkla hungrig.
Har gjort klart bokrecencionerna och ska lämna in dom i dag innan jag går. Har den svenska kvar men den får hon sen. Kursen fortsätter ju faktiskt nästa år. Sen har jag gjort en sak av 3 i Religionen. Den var svår så jag vet inte om jag gjort rätt men jag hoppas (:. Greta är renskriven och klar ska lämna in den sen. Demensen är också avklarad och utskriven. Det går verkligen fort när man ligger i.

Senare jag ska till pierre och gosa ner mig med honom blir nog att sova kvar där. Sista natten innan jag åker som jag kan sova med honom. Kommer att sakna honom som bara den när jag åker. Tur att det bara är en vecka endå.
Idag har jag gått 23 fulla veckor vandrar in på 24 i morgon. höhö (: fort går det. Nu har bebben börjat "dunka" mer och sparkar mindre ;p den liksom åker omkring och knuffar med rumpan , ryggen och huvudet mot magen ;P.
Näe nu läre jag fortsätta innan jag ska hem och skriva lite. Vill verkligen bli klar med ALLT tills i morgon.

Puss så länge (:

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi har en del namn :p , Ebba

Felicia My Moa Olivia Tuva Filippa Tilda Lova Hilda Leia Melissa Livia Ellie Tanja , en del haha :P .

Men vi sitter & funderar hela tiden så de slutar nog med att vi har nån favorit bara :p .



Har ni tänk nå på namn :) ?

2009-05-27 @ 19:29:03
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är lika här , vill inte ha så vanliga namn :p . Men du , adda mig på caarooliine_@hot... om du vill :) ?

2009-05-28 @ 18:05:56
URL: http://misscaarooliine.blogg.ser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0