Hatar avsked

Ush vad jobbigt det var i dag. Var tvungen att säga Hej då till älskling för en hel vecka. :(:( hur ska jag klara mig. Inte var det bättre att samtidigt säga Hej då till en nära vän heller . Det gjorde inte saken bättre.
Åker till cypern i morgon kl. 15.15 och anländer typ 4 timmar senare om jag har fattat det rätt.



Idag var jag i skolan och först gjorde redovisning i psykologi. Mådde piss illa :/ vet inte varför. Sen var det lite betygsprat med Marie om Psykologin och Estetiska verksamheten. Klart nöjd hur det än blir (:. Sen gick jag för att göra samhälls prov. Det var lätt när man hade tränat ;);) hah ;p.

Gick typ och käkade med Johnna efter det. Sen drog jag hem. Kul det började spöregna när jag hade cyklat en bit.  Tänkte att det bara var att fortsätta om jag skulle komma hem någongång. Var ju endå blöt redan. Uffa.
Kallt var det. Kom hem och bytte kläder.

Sen la jag mig i sängen för att jag frös och för att jag skulle vänta på att mamma kom hem.
Somnade, i några minuter sen ringde jag henne då hon fortfarande inte var hemma.
Hon skulle komma hem och låsa upp hennes data så att jag kunde plugga klart mina grejjer.
Som jag Btw är klar med. Iaf dom viktigaste. Mamma är bäst som hjälper mig.

Som ju skit länge efter att jag pratat med henne. Typ till 5 eller så. Sen kom ju pierre och då fick jag verkligen ingen ro till att plugga. Tur att jag gjorde det nu.



När vi skjutsade hem pierre åkte vi in på MM eller ICA kvantum som det nu heter och hämtade pengar som vi ska växla i morgon på Arlanda. Och sen köpte vi med oss lite snask att tugga på i bilen i morgon. (: .
Ja så, det var väll typ min dag. Klockan är typ kvart i 12 nu och jag har fortfarande inte packad.
Det är så mycket jag. Utan att jag har planerat det såhär.


Tur igen att jag har lagt upp det mesta jag ska ha så jag behöver nog inte leta så mycket (: Happyface.
Gjort klart Cancer uppgift, Diabetes OCH Stroke idag. STOLT.
Ska väll kila iväg och packa alldeles snart. Måste hinna lägga upp bilden som Pierre knäppte på magen i dag. Det är en liten kula ;p.

Hoppas att det finns data på hotellet i Cypern. Så att jag kan uppdatera lite här. Skulle ju kunna vara kul . Inga bilder blir det nog fören jag kommer hem, och ifall jag lyckas få några bra bilder. Har bara mobilkamera. SUCK. 
Näe nu ska jag göra klart och sen sova (: Kanske blir så att jag kollar lite på Tv kan ju sova i bilen i morgon också (:.

Ska försöka skriva lite snabbt innan jag drar i morgon. Pierre och alla andra underbara, jag kommer sakta er som satan. Tråkigt att man inte heller kan prata på mobilen. Det är ju skit dyrt. -.- Hade det inte varit så dyrt hade jag fan offrat mig och fyllt på mobilen. Älskar er. Älskar Pierre.
Puss så länge (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0