Fredag närmar sig !

Stress stress och åter stress, hatar mig själv för att jag alltid skjuter upp saker in i det sista. Det är så jävla drygt att vara jag i sånna här lägen. Har fortfarande 3 bokrecencioner kvar. ( Lyckades göra en i dag. ) Sen har jag två omv uppgifter. Prov i samhälle på onsdag som jag ska plugga till. Religionen ska vara inlämnad innan jag åker på fredag. Jamen visst låter det härligt :). FY :(

Näe men jag ska inte bara klaga lyckades som sagt göra en engelska bokreciension klar idag. Sen är jag typ klar med 2 st OMV en med hjälp av mamma och den andra tsm med Emelie (: tack till er. Och till pierre som renskrev det åt mig ^^.
eh jag , tidsoptimisten som vill hinna allt innan jag åker börjar blir skit stressad.
Jag vill :
Färga håret Packa till cypern (kommer sakna pierre :/)
Måla om tånaglarna ( ja sånt är ett måste om man ska ut och visa fötterna :D:D ) och fila fötterna.
Städa rummet ( för att det är skönt när man kommer hem och det är rent )
Göra klart ALLA rest uppgifter
Raka benen.
Hinna träffa Pierre så mycket som möjligt.
Prata med lärarna om i höst.

Ja skyndar jag mig kanske jag hinner ;)
Nu ska jag kolla på Boston Tea Party, käka banan och byta sängkläder.

Graviditeten
Uträkning utgår från dagens datum: Mån 25 maj 2009.
Din graviditet startade Ons 17 dec 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 31 dec 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 160 av 280. (57,1%).
Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 5 fulla dagar (v22+5).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 22 sep 2009
Du har 120 dagar kvar till beräknad förlossning.

Det närmar sig sakta men säkert :D:D Lillbebben har rört sig större delen av dagen och det är såå musigt. inte sparkat så mycket men "rullat runt" om man säger så ^^ Kollade lite på barnvagnar idag med pierre, Skit svårt att hitta sidor som är bra. Sen hittade jag på en blogg jag läste. En tjej som kom med bra råd om bröstpump. En som man tydligen kan ha i handväskan som är elektrisk och tydligen ska vara skit bra. Sen var det någon nappflaska typ " DR BROWNS " som skulle motverka kolik och minska mängden svald luft. Måste börja shoppa sånnadär saker snart. Medans jag har pengar och orken kvar.
Tänkte också lägga upp en bild . Mickan tyckte ju det så (:

 det röda strecket är efter mina strumpbyxor.:) detta är som sagt 22+5


Kommentarer
Postat av: Caroline

3 Oktober är våran lilla beräknad :) .

Vad "hoppas" du på då ?

Eller va tror du att det blir :) ?

2009-05-25 @ 23:04:21
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Näe vi hoppas inte heller på nå speciellt kön , men jag har en känsla utav att det är en liten tjej :) .

Men i början vela vi ha en liten Leo , men det märks vad som kommer ut sen :D

2009-05-26 @ 16:24:45
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Ella

Mysmagen, vill känna första sparken från den nu :) Är avis på dig ju ;) Hehe. Kram

2009-05-26 @ 17:15:17
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fiiiiin mage! längtar att bebis kommer ut :D

men först vill jag känna den sparka! haha

2009-05-26 @ 17:17:55
URL: http://annsofihearts.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0