FEEST

Nejdå :) men jag ska kika dit en snabbis. Emelie och matte har 18 och 20 års fest och dom vela att jag och pierre kom så vi tänkte kika förbi där en snabbis ;p. Sen ska vi väll chilla lite hos pierre innan jag läre hem igen. Ska till skansen i morgon tidigt så det är bättre om jag sover hemma ikväll. Fasst jag hade gärna sovit där men ja,
Ska packa lite kläder nu så jag kan byta och fixa till mig lite hos pierre. :) Lite party fin vill man ju endå vara.


Gick iaf bra i dag på mvc fick tid hos min barnmorska halv 11. Fick ta urinprov som hon skickade iväg för koll. Så att jag inte hade urinvägsinfektion. Det skulle inte vara så kul. Men hon sa att det kunde vara ligamenten som höll på att dra ut sig mycket nu. Hoppas på det (:
Och på allt sådär lägligt har jag blivit små snorig igen. Hoppas bara jag inte blir sjuk. bara två veckor kvar tills jag åker lix ;p
Näe nu ska jag packa lite snabbt. Försöka få tag på linnea och åka till sötispierre.
Puss



Uppdaterat
: jag har nu kommit hem i från festen. Helt stelfrusen efter att ha suttit ute i typ 2 timmar eller så (: hade faktiskt jätte trevligt. Det trodde jag inte eftersom fest brukar suga när man inte dricker själv .
Men det var värt det ;p.
fryser som ett arsel gör jag så jag tänkte lägga mig snart.
Synd att jag inte kunde sova hos pierre för vi hann inte umgås så mkt på festen. Inte kramas iaf.
Fick skjuts nyss med wezlan så jag kände att eftersom jag endå måste hem och jag inte vet hur jag tar mig hem annars så var det ett bra alternativ. (Måste erkänna att det kändes lite konstigt, fortfarande, att vara på fest och inte dricka ;p andra gången det här. men som sagt bra sällskap gjorde susen.)
Men hade jag kunnat stanna hade jag gjort det. kul folk ;D till och med pierre hade trevligt ;D

Nu ska jag kolla lite på Cartoon och vänta på samtal från Pierre sen sova .
Imorgon kommer jag nog inte skriva nå och om jag gör det blir det skit sent för jag ska på skansen med mammi och nicole ;p har inte varit där så det blir kul hoppas jag. Barnmorskan sa att jag borde vila i helgen, så jag hoppas vi tar det lugnt.. Var lite fel helg. 
Älskar dig Pierre även om du är som du är ibland ;) <3
Godnatt. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med baby ! :) Tur att du står ut med mig! (A) <33

2009-05-16 @ 16:13:43
Postat av: Emelie

Vad roligt att du tyckte det var roligt :) vad glad jag blir. (A)

2009-05-16 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0