9/5 - 09 Kalastime

kom nyss hem ifrån pierres casa dom skulle iväg och jag ska på Kalas hemma hos Emelie snart ;D äta kakor och mysa med hennes familj (:
Är helt slut sen i går. BLÄ så trött :O jag och pierre började ju måla i går.,m och det tog hur lång tid som hellst innan färgen täckte som det skulle, ( vi målade nougat på ¨mörk blå såå ;p ) det hela tog väll någon timme eller så. Sen började Ingalill och pierre taapetsera och det gick såå mkt fortare denna gång än förra. Vi som hade trott att det var den här tapeten som skulle bli svår ;p så fel vi hade, som tur var. Jag hjälpte till lite den här gången men jag är liksom inte gjort för tapetsering ;p. När pierre började kolla på hockeyn gick och och lillan till någon och hämtade nyröktböckling :O och det var sååå damn gott (: ska by the way äta mer ikväll ;) . iaf så var pierre på skit d¨ligt humör hela kvällen tills dess att vi åkte till Max typ 24.00 och köpte mat på drive in, Då steg humöret igen, tTråkigt nog så skulle vi sova efter ;p.


Idag ska jag på kalas som sagt sen när teamet kommer hem igen åker jag dit och då ska det städas och det sista ska fixas. Om jag får med mig bluetooth enheten så kommer det bilder sen (:

20+3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0