7/5 -09 BEEETS

Jag är skit trött så jag tänkte bara skriva lite ^^ det är så kul med folk som läser så jag vill ju inte tappa läsare (:
. EH ja idag var jag i skolan och gjorde nationella gånger 2 i engelska i dag och det kändes skitdåligt. Allt var som en mördeg i skallen, kunde inte koncentrera mig alls :O. LillHjärtat sparkade på och det gjorde ju inte fokusen på provet bättre ;D. Men jag hoppas det gick endå.

Åkte hem till Pierre typ 12 för att jag inte orkade vänta 3 timmar tills bilden började. :O ganska förståerligt. Ja då efter att pierre visat deras strålande bra film om hilter åkte vi till mig för att hämta pengar sen vidare till sörängsmarknad för att köpa färg, tapet och bets till sovrummet. Kändes HUR BRA SOM HELLST att ha gjort det :D:D

Så när vi kom hem började vi direkt med att betsa panelen i sovrummet vitt. Det blev såå bra (: bild kommer när allt är klart. Förhoppningsvis på söndag senast. Beror på när Inga-lill har tid att tapetsera. Pierre och jag ska iaf börja måla imorgon när han har slutat, blir vi klar med det är det ju underbart. Sen är det så mysigt och trevligt att måla med pierre, Vi är så duktigt också  :).
Sen läre jag börja ta och packa ihop mitt jag med så jag är klar med det tills flytten och så. Inte för att jag vet när det blir men jag kan ju känna för att flytta i morgon om det är så :P . Ja wezlan kom ju en sväng han med, vi satt och snackade med honom ett tag sen fick jag skjuts hem, innan han åkte vidare bjöd jag på lite te ;D .

Shiit vad tiden går fort. Är 20+1 idag. Det har ju gått över halva tiden. ;p
Kändes som om det var i går det var vecka 8 (: men det är lite både och det där.ibland är det skit segt och ibland känns det som tiden rusat iväg (: men nu är det så mysigt att känna lite sparkar ibland så det är ju roligt ^^.
Sen har vissa kläder börjat blir för små , som mitt favorit linne ;p visste inte att det var för litet när jag tog det som ombyte när jag skulle sova hos pierre men det märkte jag ganska snabbt i skolan ;p

Måste bara påpeka att typ alla är så tråkigt upptagen, verkligen upptagen och det suuuuger. Man glider ifrån sina nära, och det var ju inte så det skulle bli :/ Tur att jag har pierre iaf. <3
PUSS&puss

Kommentarer
Postat av: ebba :)

Säg till om du vill ha lite stora kläder :) lånar gärna ut till mina favorit nathalie! :) puss!

2009-05-09 @ 11:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0