4/5- 09 MVC

sådärja. nu har jag äntligen fått lite tid här också ;p.

tänkte att jag skulle berätta lite om hur det gick på mvc i dag . (:
det gick iaf bra i det hela, blodvärdet var lite sunkigt. typ nere på 104 så det hade sjunkit ganska mkt sen sist så nu blir det att knapra järntabletter igen. Jag hade gått upp typ 40 - 60 gram vilket bara är barnets vikt. Min matlust är i minus så jag får inte i mig nå mat alls nästan ;/. och bättre blir det inte. Efter besöket följde jag med pierre hem till honom. Vi chillade lite i det nya vardagsrummet. Mycket trevligt ;). Åkte hem vid halv 9 och i bilen berättade mamma att hon had läst om någon forskning som visade att kvinnor som äter emoga 3 får smartare barn ;D så det tänkte jag göra på iaf . Det kan ju inte bli bättre om det funkar, alltså att den blir smartare gör inget (:. Tror jag inte den tycker heller.
BTW fyller emelie 18 år i dag så grattis grattis på henne :)
I morgon är det chill dag :) har en lektion kl 8 till 20 över 10 och det är det katetersättning. Sen slutar jag . URSKÖNT.
hööhö Nu ska jag sova ;) men
PUSS&PUSS

Kommentarer
Postat av: Polopojken! ;)

Jag älskar dig så mkt ! :) <3

2009-05-06 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0