22+3 10 månader med Pierre

Jag har inte speciellt mycke att skriva, är för trött för att tänka efter lix ;s det är iaf Lördag kväll och jag har inget att göra som vanligt. Pierre är på crusing i Söderhamn och bilarna var fulla. Lider inte speciellt för att jag inte kunde följa med utan snarare för att den enda som MÅSTE ( han vill ^^ ) gå igenom denna graviditet med mig, som brukar hålla mig sällskap och underhålla mig är borta :( min livskamrat lixom. Får se vilket skick han kommer hem i, och om han ens hör av sig ikväll. Det är sånt som märks. (:

Tråkigt att han inte vela umgås idag. Är ju endå 10 månader. (: Tiden har gått fort och sakta. Men jag njuter av varje sekund med dig. <3

Idag har jag lyckats vara lite med pierre innan vi, familjen Jonsson + Normannen åkte till Min syster Rebecca för att fira att hon blir 26 idag (:. Hon bjöd på fika men jag var pissigt mätt redan vet inte varför. Åkte sedan och handlade lite och skjutsade hem mormor. Käkade sen körde jag och mamma. Fick köra lite längre än till rengsjö idag . Backa in på smalväg och sen tillbaka. Fick till och med köra och svänga in vid oss (:. Gick ganska bra men nästa gång ska jag till sävstaås och lära mig krypköra och backa . Mamma tyckte det, även om det inte var aldeles åt helvete för dåligt ^^.

Kom hem och sen kom Emelie och velade ha håret och sminket fixat eftersom hon skulle ut på tranan ikväll med bror sin. Blev bra tyckte jag . Och hon sa ju inget dåligt ^^. Kollade lite på robinsson samtidigt. Nu sitter jag själv här. Känns som om jag alltid gör det. Men skulle jag säga det skulle jag ljuga. Pierre brukar hålla mig sällskap. Även om jag är tråkig ibland så klagar han inte. Han är söt han. Även om han inte har nå hår kvar :|



Eh ja detta är min eller ja familjens katt Tellan. Kände att jag komma sakna ihjäl mig efter honom när jag flyttar :( blir lite ledsen när jag tänker på det.

Nu är det mindre än 4 månader kvar till bebisen kommer. Längtar efter den som satan ibland. Och ibland är jag lite förvirrad. Men jag känner mest glädje när jag är med pierre (: det är våran lilla som vi delar på. Och det gör mig varm av att tänka på (: då när jag tänker så. Då slutar jag vara förvirrad en stund.



det är typ 6 dagar kvar innan jag åker till CYYYYYPERN ! Dit längtar jag också. Ska bli så skönt Sol och bad. Så får man hoppas på att jag är lite brun när jag kommer tillbaka till skolavslutningen och inte röd. Det skulle suga om jag var röd när jag kom tillbaka. Nu när jag tänker på att det inte är många dagar kvar innan skolan slutar kom jag också på att, jag inte " kommer tillbaka " till hösten utan förblir hemma. Pluggandes så mycket jag orkar och klarar. Känns lite sjukt. Att jag inte ska till skolan igen fören typ efter Julen. Alltså 2010. Kommer ju i någon vecka i höst med men ja det räknas inte känns det som. tiden går så jäkla fort :O tyckte jag fyllde 16 nyss och nu är det bara ett halv år tills jag blir 18 .
Blev ganska långt endå :) hoppas ni orkat läsa. Föresten ska jag lägga upp nå mer bild på magen? :)
Pierre bebe kom hit och ge mig lite kärlek, Känner mig så ensam hjärtat
PUSS


Kommentarer
Postat av: mickan <33

jaaaaa lägg ut bild på magen:)

2009-05-23 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0