21+0 Onsdag

Jag tänkte klämma in ett litet inlägg här också innan jag drar, ska ju till ljusnan och så . ska vara där typ 10 i 10. (: Kollar på tv och ska sminka mig nu ;p. senare MÅSTE jag plugga annars skiter det sig. Är på bra humör än så länge iaf, så det känns bra. Dagen blir inte så lång.

Tänkte uppdatera lite nu när jag inte har så mycket annars för mig (:.
Sitter iaf i skolan nu uppe vid komvux datorerna, kikar runt lite och väntar på att nästa lektion ska börja. Omvårdnad.
Besöket på ljusnan gick bra var där typ en timme sen drog vi hit och åt.
Eller ja dom andra åt. Maten både luktade och såg ut som spya så det gick inte att äta :O. Är så damn kräsen.
Måste börja ta med mig egen lunch eller nå för det här går ju inte i längden. Har bara gått upp det barnet väger
och det är lite lite, iaf om jag ska kunna amma ett tag efter födseln. Men det ordnar sig säkert ? Trodde barnmorskan iaf.
Idag är det 17 dagar kvar tills jag åker till cypern och vad jag ¨längtar :D Men nu när jag kom på det så är det bara 15 kvar tills redovisningarna ska vara inne. FY på mig. 

Föresten är det någon som vet hur man gör bloggen snyggare ? ;p finns ju bara tråkiga teman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0