12/5 - 09 Tråktisdag

shit vad jag mår uselt idag, inte bra alls :O, mår konstigt och känner mig lite små yr, fick reda på idag att det inte är så många gånger kvar på religionen : ) sen missar jag två gånger när jag är i cypern också så det är väll OK : )
Har stor lust att åka hem nu, men då få rman ju bara en massa restuppgifter sen, jah behöver inte direkt mer läxa nu.
Har typ svenska omvårdnad och idrott i dag sen slutar jag men då ska jag hem och skriva lite. MÅSTE verkligen bli klar med läxan innan jag åker till cypern annars får jag inget betyg. Marrianne avslöjade att jag inte låg alls för illa till så jag bara måste fixa det (:.
Men 4 bokrecencioner och 3 vårduppgifter är inte kul :O sen kanske en liten i psykologi.
Men det ordnar sig hoppas jag :)
Ikväll blir det DH med tjejerna hoppas jag, Linnea brukar iaf kunna, tror det blir hos mig men jag är inte 100 än. beror på vart jag vill sova.

I morgon går jag in i vecka 22
idag är jag i 20+6. 
skriver mer sen : ) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0