Första gången

Ja det här blir spännande. ;p Här kanske jag kan skriva av mig lite, om graviditeten och om allt annat .
Här kan dom som vill kika/snoka/läsa lite om händelserna besöken på Familjecentret och hur det är och så.
Just nu är jag vecka 15 mer vet jag inte förutom att kläderna har börjat trycka lite.
Barnet lever och sprattlar på .. as gulligt ^^
Var på familjecentret på "mellanbesök" i fredags.
Bara för att lyssna på barnets hjärta och så (:. Hade längtat dit då det var härligt. Där frågade Pierre och jag lite frågor som vi har funderat på.
Typ som magvärk och sånt.
Men hon sa att det inte var något att oroa sig för, så det var ju skönt att veta iaf  (: . Sen fick vi lyssna på hjärtljudet och det var såå mysigt.
Pierre såg glad ut, det jag såg av honom och jag låg där på britsen och flinade ;D.
Sköterskan sa att jag såg frisk ut men vägde mig endå. Hade gått ner lite.Så det var ju inte bra.
Just nu ser vi fram emot nästa besök som är under påsklovet.


Bara 2 veckor och 4 dagar kvar eller nå ;p.
Än så länge vet inte så många. Bara dom närmaste och så. : )
Tråkigt att det är så många som har negativa åsikter bara för att man är ung och så. Men det ska ordna sig endå även om det är få som tror det. Skolan ska fixas hemifrån så gott det går.
Därför är det lite stressigt med inlämningsuppgifterna just nu :o.
Även fasst det inte var planerat så är jag glad att det är som det är just nu. Glädjekicken man får av att få livstecken från bäbisen är helt otroligt :D.Skriver i veckan eller nå (: PussPuss

Kommentarer
Postat av: Lindah

Grattis flicka ! :)

Du kommer bli en bra mamma

2009-03-29 @ 19:48:05
Postat av: Anonym

Nämen gumman! :D

Ska du ha barn? vad roligt och lycka till så jätte mycket!

PUSS

2009-03-29 @ 19:48:13
Postat av: mickan <33

så glad för eran skull. kul med blogg. om några veckor fastnar du kanske (: hihiihihihihi

2009-03-29 @ 20:27:50
Postat av: Emelie

Bäsen bäsen, tjoho :D

2009-03-29 @ 21:47:39
Postat av: Jennie

Gud vad alla blir gravid nu alltså, petra, du mfl!

Vad himla härligt gumman, hoppas allt är bra och att du mår bra. Tycker vi borde ses snart, var ett tag sen nu ju. LOVE, J.

2009-03-30 @ 16:26:51
URL: http://jlinden.blogg.se/
Postat av: Linnea <3 naths

du kommer bli en underbar mamma, det vet jag redan nu :) sen är det bara å säga till ifall du vill låna nå kläder eller så =) älskar dig min tös, du är otrolig! glöm aldrig det!

2009-04-01 @ 06:55:08
Postat av: ebbisbebbispäron! ;D

iiiiiih, du har mig som barnvakt de vet du:D

och du får gärna låna lite kläder av mig om du vill ;D puuusss! saknar dig bv :( <333 love!

2009-04-05 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0