Verkligheten tränger undan allt det rosa.

Jag känner mig förådd, utelämnad och sviken.
Är det sånna känslor som hör till när man är 17 och gravid?
Jag bara undrar. Känner bara att jag har svårt att njuta.
Dom flesta är överlyckliga, dom är stolta över sin bula.
Det finns dom som gör det så jävla svårt att uppleva det.
FEL folk dömmer och utelämnar en.
Klart jag är glad nu för att våran lilla ska komma. Men det är en massa
onödigt skit som klämmer på en, som gör en olycklig och eländig.
Det värsta är att det ignoreras, och ingen fattar något alls.
Hur ska allt bli normalt, liksom oansträngt igen? Jag bara undrar.
Hoppas att ni läser det här, er det gäller. Och att ni tar åt er och
börjar tänka. Det är lite pinsamt att det ska komma såhär. Men jag
misstänker att ni anat att något varit fel från min sida. Det här är mitt sätt
att få min talan fram utan att bli avbruten.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nathalie, jag känner mig hemsk eftersom vi inte ses så ofta :( vi får rätta till det. + att du får gärna prata med mig om saker om hur du känner osv, jag lyssnar gärna.. jag hoppas du mår bättre snart och säg till ifall de finns något jag kan göra så du gör det, jag älskar dig iallafall så du vet, du är en underbar bästa vän som jag aldrig vill mista :( <3

2009-06-26 @ 00:24:09
Postat av: Peddobear

Jag kan komma å köra en falcon punch i magen på dig så att det inte blir något barn eftersom din kille pratar om abort. http://fragbite.se/?threadID=779192

2009-06-26 @ 00:47:19
URL: http://Free Candy - Get in the van
Postat av: Kul i jul

har ni ens råd att ha barn ? eller blir det ännu en getto familj som lever på bidrag har dålig ekonomi inte ens gått ut skolan mm.

Men hey det är kul att ha barn jätte kul

2009-06-26 @ 08:00:50
Postat av: Hannah

Men jag förstår mig inte på folk som inte hört all fakta ska lägga sig i och säga vad dom tycker "bara för att". Om dom tycker det är så dumt varför ödsla tid på att slänga ur sig kommentarer då istället för att bara skita i det? Om dom tycker att det är så fel. Det kan jag undra... för det är inte dom som ska ta hand om barnet sen.

2009-06-26 @ 10:48:58
URL: http://mylifestyle.devote.se
Postat av: Peddo rules

Jag röstar för Peddo bears förslag

2009-06-26 @ 11:05:32
Postat av: Olle bull

16 år och bor hemma. Då är det ju deras föräldrar som tar hand om ungen inte dom själva för inte har dom råd att bo själva eller köpa saker då man pluggar. Ska nån flytta hem till den andra eller hur ska man göra ? Nu när det är ett topic på fragbite vill man veta !

2009-06-26 @ 11:07:44
Postat av: Anonym

2009-06-26 @ 12:37:53
Postat av: amanda

jag tycker alla bara ska hålla käften och sluta yttra sig om Nathalies o Pierres lilla bebis! Jag är jätteglad för deras skulle och jag VET att dom kommer klara det hur bra som helst! Strunta i allt skitsnack gumman, jag är på din sida! allt kommer gå så himla bra! <3

2009-06-26 @ 13:39:44
Postat av: BB

Känner ni att det är rätt, så är det rätt! Tänk bara på att alltid prioritera barnet först så att inte barnet blir lidande p.g.a. att ni ville ha lite kul. Annars kan jag förstå alla som tittar snett men tycker att det egentligen inte att dom ska yttra sig angående det eftersom att vem säger att två ungdommar inte kan ta hand om ett barn med hjälp ifrån föräldrar?

Peace out!

2009-06-26 @ 15:53:08
Postat av: Annaa

jag tror att ni kommer klara det super bra, eftersom båda ska försöka fixa skolan och sånt också. Ni kommer ju bo hemma så då har ni ju möjlighet att få hjälp om ni skulle behöva. Men som sagt jag tror ni kommer klara det jätte bra! :D

2009-06-27 @ 01:41:30
URL: http://unimportent.blogg.se/
Postat av: Peddo rules.

FALCON PUNCH DIRRMODE PEDOBEAR :D "ABORT THE BABIES" (Scrubs citat)

2009-06-27 @ 04:12:32
Postat av: Rebecca

Jag tycker att alla har helt klart rätt till sin åsikt, men kan man inte stå för den då ska man inte hävda den heller. Märks att det helt klart är nån omogen ignorant liten sak som framhäver de anonyma påhoppen. Till dig som gör påhopp har jag bara en sak att säga: Väx upp! Skaffa dig ett eget liv, för det verkar du ju tydligen inte ha



Ignorera det bara syster, du har så många omkring dig som älskar dig och stödjer dig och vet att ni kommer att klara det. Visst, det kommer att vara kämpigt, men du har stöd, utnyttja oss, nån nytta ska man ju ha av sina älskade ;)

2009-06-27 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0